Du kan kostnadsfritt avboka din plats på våra
gruppass upp till två timmar före start. Uteblir du
från passet utan att avboka debiteras du för detta med 100:- per pass. Din möjlighet att boka pass utgår till dess att du betalt avgiften för missat pass.

 

Våra pass

Seniorträning i gymmet - för 65 år och mer. Stärkande träning i grupp med gymmaskiner under ledning. Passar alla oavsett förmåga.

Core - En typ av träning som är koncentrerat på kroppens mittendel. Genom att träna mage, rygg och bäcken som är delar av kroppens centrum för balans och rörelse kan man underlätta i positioner som utsätter kroppens mittendel.

HIT - Högintensiv träning med tabata, dvs 20 sekunders arbete, 10 sekunders vila. Snabbt och svettigt pass på 30 minuter där hela kroppen jobbas igenom. Finns både med fokus på kondition och styrka. Garanterad effekt.

Zumba - En kombination av enkla danssteg  och fitness. Varje låt kombinerar ett antal sekvenser med återkommande steg vilket gör det enkelt att haka på för den sköna musiken. Inspirerande latinamerikansk musik. ​

Pilates - Här jobbar vi väldigt långsamt och fokuserat
- Balans - Styrka - Andning - Koncentration - Precision - Flöde (av rörelser) - Förståelse. Det är en mental och fysisk träning som hjälper dig att träna upp de små musklerna, inte minst bålstabilitet.

Pump - Garanterad styrka och svett. Du tränar igenom hela kroppen med hjälp av skivstång och viktskivor.

Spincykling - En effektiv och samtidigt mycket rolig form av fettförbränning och konditionsträning. Vi kör tillsammans i grupp till musik med instruktör. Spincykling är skonsam för kroppen och alla cyklar efter sin förmåga och prestationsnivå!

Va som helst - Ett svettigt pass för hela kroppen där det kan vara allt från cirkelträning till tabata-intervaller. Hela passet är 60 min inkl uppvärmning och stretch.

Medicinsk Yoga - En terapeutisk form av Kundaliniyogan. Används vid rehabilitering för grupper eller på individnivå med olika behov typ astmatiker, utbrända, personer med olika typer av ryggproblem, sömnstörningar, migrän m.fl. och samtidigt skräddarsys för den enskildes specifika och unika behov.

Kettlebells - Ett stärkande träningspass där vi jobbar med flera muskler på samma gång vilket gör att det blir ett lite tuffare pass. Vi tar hjälp av kettelellsklot i alla övningar och du jobbar explosivt och efter egen förmåga.

Vattengympa - 45 minuterspass i badet vid Hjalmar Strömerskolan. Vi använder midjebälten (våtväst) som håller oss flytande på den djupa delen av bassängen och tränar hela kroppen med rörelser till musik. Skonsam och rolig träning som passar alla.

Boxning - 60 minuterspass inkl uppvärmning och stretch. Vi jobbar både i par och individuellt. Du får lära dig allt från upper cut till raka slag. En rolig träningsform där tiden går fort och passar alla.

Malins pass - funtionell träning av hela kroppen. Passet är 45 minuter och passar alla.

Yoga - Solhälsning har vi alla hört talas om och här får vi lära oss utföra den också. Therese guidar oss igenom yogans värld i ett 75 minuters pass.

Balans och Styrka - Effektiv och spännande träning med styrka, balans, flexibilitet och toning av kropp och hållning. Mild och behaglig träning men gör dig fortfarande het. Fick högsta betyg av tidningen Wellnes